Оновення сімейства Е-Class можна вважати завершеним адже ми побачили не тільки базові седани а і заряджений AMG E 63 S, який коштує як справжній суперкар. Перш за все новачок націлений на конкурентів з німечини Audi RS 6 Avant та BMW M5. На початку продажів клієнти обиратимуть седан лише у версії Night Edition Premium Plus з максимальними технічними специфікаціями. В стандарті такого автомобіля йдуть 20-дюймові легкосплавні диски, панорамний люк та мультимедійна система MBUX з двома екранами на 12,3 дюйми. Більш широкий вибір оздоблення у середині машини полягає у виборі кольорової гами матеріалів та різних за фактурою панелей та накладок. Загальний рівень матеріалів оздоблення знахдиться на найвищому рівні.
.jpg)
Як ми вже казали, новачок має під капотом двигун об҆ ємом 4 літри на 605 к.с. для AMG E 63 S та дефорсованому виконанні на 565 к.с. Більш потужний седан прискорюється з 0 до 100 км/год лише за 3,4 секунди, а його дефорсована версія за 3,5 секунди. Обидва мотора комплектуються 9-ступеневим автоматом та системою повного приводу , також для клієнтів доступна система Drift Mode, яка обмежує повний привід, роблячі автомобіль заднєпривідним.
.jpg)
На борту Mercedes-AMG E 63 S присутні такі системи як адаптивна підвіска, вентильовані гальмівні диски, диференціал на задній вісі, система управління тягою та опціональні керамічні гальма. Підтяжка зовнішності дуже вдало та гармонійно вписується в загальний образ бізнес класу від Mercedes. Також оновлень зазнала система Active Speed Limit Assist Mercedes, яка автоматично корегує роботу круїз-контроля. Треба визнати у німців вдалося поєднати спорт з комфортом, саме тому новачок нарешті може стати лідером сегменту.