Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!

Авто новини:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Mercedes-AMG E 63 S знову на вершині бізнес класу

Оновлений E-Class AMG з індексом 63 S є одним з лідерів серед заряджених автомобілів у сегменті преміум седанів, тому ми з нетерпінням очікували зустрічі з цим амбітним суперкаром. Під капотом рестайлінгового Mercedes-AMG E 63 S залишився 8-циліндровий двигун з подвійним наддувом, який розвиває 605 к.с. та 850 Нм крутного моменту. За свій топовий седан німці просять не меньш ніж 120 тисяч євро, а перші поставки на європейський ринок заплановані на осінь 2020 року.

Оновення сімейства Е-Class можна вважати завершеним адже ми побачили не тільки базові седани а і заряджений AMG E 63 S, який коштує як справжній суперкар. Перш за все новачок націлений на конкурентів з німечини Audi RS 6 Avant та BMW M5. На початку продажів клієнти обиратимуть седан лише у версії Night Edition Premium Plus з максимальними технічними специфікаціями. В стандарті такого автомобіля йдуть 20-дюймові легкосплавні диски, панорамний люк та мультимедійна система MBUX з двома екранами на 12,3 дюйми. Більш широкий вибір оздоблення у середині машини полягає у виборі кольорової гами матеріалів та різних за фактурою панелей та накладок. Загальний рівень матеріалів оздоблення знахдиться на найвищому рівні.

Як ми вже казали, новачок має під капотом двигун об҆ ємом 4 літри на 605 к.с. для AMG E 63 S та дефорсованому виконанні на 565 к.с. Більш потужний седан прискорюється з 0 до 100 км/год лише за 3,4 секунди, а його дефорсована версія за 3,5 секунди. Обидва мотора комплектуються 9-ступеневим автоматом та системою повного приводу , також для клієнтів доступна система Drift Mode, яка обмежує повний привід, роблячі автомобіль заднєпривідним.

На борту Mercedes-AMG E 63 S присутні такі системи як адаптивна підвіска, вентильовані гальмівні диски, диференціал на задній вісі, система управління тягою та опціональні керамічні гальма. Підтяжка зовнішності дуже вдало та гармонійно вписується в загальний образ бізнес класу від Mercedes. Також оновлень зазнала система Active Speed ​​Limit Assist Mercedes, яка автоматично корегує роботу круїз-контроля. Треба визнати у німців вдалося поєднати спорт з комфортом, саме тому новачок нарешті може стати лідером сегменту.

 

 

 

10.08.2020
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Mercedes-AMG E 63 S знову на вершині бізнес класу

Політика конфіденційності