Оновення сімейства Е-Class можна вважати завершеним адже ми побачили не тільки базові седани а і заряджений AMG E 63 S, який коштує як справжній суперкар. Перш за все новачок націлений на конкурентів з німечини Audi RS 6 Avant та BMW M5. На початку продажів клієнти обиратимуть седан лише у версії Night Edition Premium Plus з максимальними технічними специфікаціями. В стандарті такого автомобіля йдуть 20-дюймові легкосплавні диски, панорамний люк та мультимедійна система MBUX з двома екранами на 12,3 дюйми. Більш широкий вибір оздоблення у середині машини полягає у виборі кольорової гами матеріалів та різних за фактурою панелей та накладок. Загальний рівень матеріалів оздоблення знахдиться на найвищому рівні.
Як ми вже казали, новачок має під капотом двигун об҆ ємом 4 літри на 605 к.с. для AMG E 63 S та дефорсованому виконанні на 565 к.с. Більш потужний седан прискорюється з 0 до 100 км/год лише за 3,4 секунди, а його дефорсована версія за 3,5 секунди. Обидва мотора комплектуються 9-ступеневим автоматом та системою повного приводу , також для клієнтів доступна система Drift Mode, яка обмежує повний привід, роблячі автомобіль заднєпривідним.
На борту Mercedes-AMG E 63 S присутні такі системи як адаптивна підвіска, вентильовані гальмівні диски, диференціал на задній вісі, система управління тягою та опціональні керамічні гальма. Підтяжка зовнішності дуже вдало та гармонійно вписується в загальний образ бізнес класу від Mercedes. Також оновлень зазнала система Active Speed Limit Assist Mercedes, яка автоматично корегує роботу круїз-контроля. Треба визнати у німців вдалося поєднати спорт з комфортом, саме тому новачок нарешті може стати лідером сегменту.